İlk bebeğim ters olduğu için mecburi sezaryen oldum ikinci bebeğime hamileyim suan zaman ne gösterir bilinmez ama nasipse bi aksilik olmazsa normal doğum istiyorum kızlar normal doğum ve sezaryeni deneyimleyen var mı aranızda sizce hangisi daha zordu size göre