snm_dr 15 hafta hamileyim ve infuluenza oldum. Benzer durumda olupta evde ilaç kullanmadan atlatan var mı acaba önerilerinize ihtiyacım var 🥹🥲
Kitappsever_1 snm_dr geçmiş olsun belirtilernz neydi acaba 3 haftadr öksürügm var bugün kadın doğuma gittim ama söylemedm bişi yapmazlar diye
kayadidemdilan snm_dr 31 haftalık oldum bende yeni atlatıyorum öksürük kaldı bende bol bol su için bence pek birşeyin faydası yok
Mry32 Ben yeni atlattım, ateşim 39 olunca hastaneye gittim parol serum ve boş sıvı taktılar.parolla iyileşmeye calıstım.ateşim cıkınca duşa girdim. Cok gecmıs olsun. 4 gunde iyileştim @snm_dr