Gebelik öncesi insülin direncim olduğu için doktorum 20. Haftada ve 25 civar olmak üzere iki kez şeker yüklemesi yapacağız dedi. Endişeleniyorum sizce iki kez yaptırmamanın bi sakıncası, zararı olur mu? Yaptırmalı mıyım? Daha önce böyle bi geçmişi olan var mı?