Havin49_ 2cock görümcem ilk ikisini pırt diye hastane koridorunda doğurdu 3. Kızını zor doğurdu bence alakası yok
minikmucizem26 2cock evet benim ilk doğumum daha zordu…ikinci doğumum cok hizli ve güzel ilerledi kesik dikiş vs olmadı hic…