Sunshine__ Urfalı arkadaşlar bu ay ki doğalgaz faturanız ne kadar bis doğru dürüst yakmadık evde üşüdük ona rağmen 4 bin gelmiş
gnsb Sunshine__ sadece 1 hafta açtık kar yağdığı sıralarda ilk 3 gün 60 da yandı sonra 45 de düşürdük 3 -4 günde öyle yandı ve 4 petek sadece 1 haftada 2500 geldi saçmalık
kartanesi___ Sunshine__ 3 hafta çalıştırdık ikimiz de çalıştığımız için bütün gün evde olmuyoruz sabah kapatıp eve gelince açıyorduk 2500 gelmiş
mavipinokyo81 Sunshine__ biz 40-42 de yaktık hep 4 petek 3300 gelmiş biz de şok olduk ama herkese böyle gelmiş sanırım
Sunshine__ gnsb oww gerçekten çok kötü bu ne ya böyle bide normal de 6 küsürmüş de devlet desteği ile 4 olmuş
Herseydenbiktim Sunshine__ Ne işi olacak 4 5 katı fiyatları yazıyorlar bizlere yeni mi anladın canım 😤🤦🏻♀️ Kim bilir doğru düzgün yakılsa 10dan aşağı gelmez
Sunshine__ Gamze3406 Owww çok fena bence bu gidişle hepimiz aynı durumda olacaz canım 🤣🤣 hep beraber bi ev tutalım isteğimiz kadar petekleri suları açalım oturalımm😉😉
3melekannesiyim Sunshine__ ben adam 3 petek var 35/40 ta yanıyor 4000 gelmiş ve isinmayip usumemize rağmen
Sunshine__ 3melekannesiyim Çok ya gerçekten acaba diom evdeki bütün petekleri açıp 40 da yaksak bu kadar çok gelmez bence çünkü yanmayan odadaki soğuk diğer odalara geliyor içerisi de soğuk olunca petek sürekli devreye giriyor daha çok enerji harcıyor ve hem üşüyoruz hemde çok para ödüyoruz
3melekannesiyim Sunshine__ bnde onu düşündüm ama benm ev zaten çatı katı altım yanmıyor üstüm de bsey yok yarısı teras çatı bile yok üstünde sağdan soldan da açık