TKumsall minikmucizem20 5ve üzeri gebe kabul edilir sizin hastanede 25 ve üzeri olarak kabul edilmiş sanırım 227 çıkmış betaniz gayet güzel
rkraasln minikmucizem20 minikmucizem20 testi 48 saat sonra tekrarla düzenli artış oluyorsa hayırlı olsun hamilesin ❤️
minikmucizem20 TKumsall önceden yine bu hastanede 5 çıkmıştı kızımda bu hamileliğim böyle çıkmış teglimin ilk günü
mucize_bebek2 minikmucizem20 olabiliyor canım her hamilelik farklı benim de ilk kızım da 7 çıkmıştı adet 1 gün gecikince ikinci hamileliğimde de mesela adetim 1 2 gün gecikince 1000 falan çıkmıştı
TKumsall minikmucizem20 gebelik var gözüküyor saten labaratuvara göre değişiyor senede bir bazen hastaneden hastaneye bile oynuyor ama saten 5 ve üzeri gebe sayılıyor her zaman
minikmucizem20 bebee1 hamileleirn duası kabul olur Allah isteyen herkese versin canım bende sağlıkla kucağıma alayım
zfrnemos minikmucizem20 yaa hayırlı olsun saglıcakla gelsın ınsallah 2 gun sonra aynı yerde kan verın 😇😇😇
zfrnemos minikmucizem20 senın bılecegın bı durum bısey demek ıstemıyorum yavrum sadece saglıklı gebelık takıbı ıcın ıstıyolarmıs sanırsam bıdakı hafta 26 ocakta doktora gıderken keseyı hatta bebegı gorebılırsın hesaplamam yanlıs cıkmazsa 😇
minikmucizem20 anneyim01 anneyim01 çok teşekkür ederimregl olacak gibi bir ağrı vardı ama belim çok ağrıyordu bu hamileliğimde