Açlık şekeri yüksek çıkmış muhtemelen tekrar bakılır üç aylık şekere vs ve dşyet önerir takip önerir benim 91 di sınıra yakın dedi sınır 92 dediler. Üç aylık şekere baktılar yani glike hemoglobin değeri o normal çıktı şükür. Umarım düzelir sağlıkla kavuşursunuz