Kızlar merhaba 35 haftalığım ama doktor 36+2 uyumlu dedi doğum zamanını nasıl saymalıyım?
Senemmm999 kendı hastasıyla bır saymalısınız zaten 2 3 gun falan fark oluyo dıye bılıyorum