34 haftalik hamileyim 2 gun once disardan yedigim bir seyin dokundugunu dusunuyorum gida zehirlenmesi veya midemi bozdu emin degilim gece mide bulantisi kusma ve ishal sikayetiyle acile gittim serum takti doktor ilac verdi ilk gune gore daha iyi gibiyim ama ishal devam ediyor atesim cikiyor crp 10 cikmis corba disinda bir sey yiyemiyorum bebegim etkilenecek diyede korkuyorum perisan haldeyim bu sureci nasil hemen atlatabilirim tavsiyelerinize ihtiyacim var