nasminan benim eşimde 40 bin alıyor diye hergun kaynanam kayınpederim neden birikim yapmıyorsunuz diye bizi darlıyorlar okula giden kızım var ben hamileyim özel hastaneye gidiyorum sırf ev kendimizin diye sürekli böyle diyorlar gerçekten çok bencil ve anlayışsızlar evlendiğimden beri onlar yüzünde kendime bişey alamıyorum kaç kez üstüme eşya değiştirdi ama her seferinde benim on yıllık koltuklarım çok güzel sağlam nasıl kıyarsın diyor dediği koltukta istikbalin avangard modeli kendisi tek başına ayda 40 bin harcıyor bize siz hi bişey yapmayın birikim yapın diyor