bugün Ovülasyon testine başladım inşallah güzel sonuçlar elde ederim… regli düzensizliğim var 4ocakta oldum 5-6gün sonrada bitti reglim 10ocakta yani temelli bitti.. ama böyle hafif kahve tonlarında akıntım var sebebi ne olabilir? Vücut kendini mü yeniliyor bilginiz var mı? adet olmak için doktor Duphaston vermişti ondan olabilir mi?


