ebobel kavalakurabiyesi yanlış hatırlamıyorsam bir postta bazı anneler doğumdan bir kaç gün önce emzirme çayına falan başlamıştı 30 haftalık biraz erken gibi
erikarpuz kavalakurabiyesi ilk gebeliğinizde kullanmayın derim çünkü sütünüz fazlaysa daha da fazlalaşır yenidogan bebeğin midesi zaten zeytin kadar bişey çok sık emse de çok emmiyor bu sefer bebek az emerse de mastşt olursunuz