nermin_17 14 haftada doktora gıtdım ve 80 faız erkek dedı. Ama tam olrak dogru olmaya bılır yanılma oayı var dedı. Kızlarda erken haftalarda erkeye benzıye bılıyormuw. Yanı yanılma oayı ne kdar kımde bıyle oldu? Bılmek ısterdım
Keziban nermin_17 genelde 20. haftada netleşir bence bekleyin değişir mi bilemem burada çok değişen okudum
nermin_17 Keziban cok tewekkur ederım doktor dedı kızlarda yerıne bırz gec oturuyor dıye cok merak edıyorum bır oglum var
ozlemiracc Benim 14+5 te kız denildi şuan değişmedi ama kız kardeşime ilk önce erkek dendi 20. Haftada kız dendi doktorumuz aynıydı ve özel takipliydi