zclk Benim de oluyordu normal sandım ama dün gece çok zor geçti ağrıdan. Bebeğin kafası aşağıdaydı ama daha çok inmiş. Yatış yapılıp durdurmaya çalışıyorlar. Şu anlık sorun yok dendi. Dr bana neden aramadın beni hemen dedi. O yüzden konuş sende çoksa 😊😊