Eşimle hamile olduğumu öğrenmeden önce bi Sapanca tatili düşündük sonra hamile olduğumu öğrendim düşük riskim var diye doktor önermedi bizde ileri tarihe attık tatili şuan daha iyiyim gelişimi de normal ama şimdi de ben korkuyorum gideceğimiz tarihte bebeğim 20 haftalık oluyor bu haftalarda gidip sorun yaşayan ya da yaşamayan varsa yazabilir mi