cansudmrgl1 Arkadaşlar Cerrahpaşa’da yeni doğum yapıp tek kişilik oda kalan var mı? Bu hakkımız var mı? Bazıları dşyor ki ücret verip yapılıyor yeni doğum yapan varsa ne kadar oluyor acaba ?
miros3200 cansudmrgl1 merabaa canimm dogum yaptin mi bende istanbyl cerrahpasaa dusünüyorumm arastiriyorumm orda yaptiysan bilgi verir misin
miros3200 cansudmrgl1 bende 36+3 teyimm dogum yaptigin zaman paulasabilir misin benimledee cerrahhpasayaa giduyorum nerdee yapacagima daa kararsizm
busraozkum cansudmrgl1 cansudmrgl1 merhabalar doğum surecinizi tamamladiysaniz bilgi verebilir misiniz? Ozel muayene mi aldınız acikden mi giris yaptınız yanınıza refakatci aliyorlar mı