yasuz fbhcg değerine göre cinsiyet belli olur diyorlar, emin olamadım. 11+4 ikili tarama yaptık. sonucuna göre fbhcg değerim 43.3 çıktı. sizce belli olur mu
haticeismail yasuz ben doktora sordum ikili tarama cinsiyet ile ilgili hiç bir bilgi vermez dedi yani 50 nin altında olursa erkek veya 50nin üzerinde olursa kız gibi öyle bir şey yok demişti
esdd yasuz benim çevremde herkeste tuttu banada yalan dediler benımki 31 çıktı bu hafta doktor 100 de 100 erkek dedi
twobabymomm yasuz 50 den yukarı çıkınca kız oluyor falan diyolar ama benim ilk bebeğim 31 çıkmıştı ve kızdı