Kızlar 7 haftalıkken doktora gittiğimde bebek biraz aşağı yerleşmiş dedi progestan kullanıyorum 10 haftalık olduk muayene günü geldi çattı normalde eldiven epilasyon ağda dönüşümlü kullanıyordum yani o gün hangisi işime gelirse ama şuan durum böyleyken bu saydıklarımı yapabilir miyim jilet çok kullanmak istemiyorum tahriş ediyor siz ne yapıyordunuz özellikle riskli gebeler