zeynaa16 Sürecim 10unda başladı. 50ml budefa vuruluyorum. İlk aşılamada 37.5ml vurdurdu tek yumurta ile olumsuz oldu. Pcoslu olup 2.aşılaması tutan varmı?
mystery94 zeynaa16 bende pcos var ama bu ay çatlatma iğnesi denedim sadece yumurtanız kaça gelmişti aşılamada nasıl oluyor
bahaarkaya zeynaa16 bende pocsluyum bu ikinci aşılama ilk kimyasal olmuştu o zaman progestan vermemiştı bundan olmuştu emınım bu sefer kullanıyorum
Miracle_1 zeynaa16 yok yapmadım doktorum 20 sinden önce yapma dedi kendimi zor tutuyorum her zaman erken yapardım sonra adet olurdum bu ay biraz bekleyim dedim 24 ünde yapmayı düşünüyorum regl olmazsam inşallah
Miracle_1 zeynaa16 sat 23 aralıktı bir iki gün öncesi ya da sonrası oluyor ben bat 21 olarak kabul ediyorum