yagmurkeles36 Merhabalar Gebze de gebe okuluna giden var mı ilçe sağlıkdaymış ben daha yeni yazıldım da
bulutsm Ben gitmiştim çok eğitici oluyor hem eğlendirici hem öğretici hemde ayına yakın gebe annelerke tanışıyorsun ileride bebişine de arkadaş 😍 Git kesinlikle pişman olmazsınn