mommyyy2 ceydadrdgn Yani buna o anki şartlar karar verir tabi ki de ama Eğer kişi de uygunsa kesinlikle normal doğum İlk çocuğumu normal doğurdum bir aksilik olmazsa ikinciyi de öyle istiyorum
aslhnkrts9 ceydadrdgn ben normal yaptım o yüzden normal derim hatta suda doğum varsa kesinlikle onu tercih et derim .
Bdks98_ ceydadrdgn şartlar normal doğum olması yönünde pozitifse normal doğum ama farklı bir durum varsa sezeryan yani patron bebek :)