Kızlar meraba sizlere danışmak istediğim bi konu var, 18+5 te kontrole gittiğimde doktorum bebeğin bacak arasının boş olup cinsiyetin kız olduğunu söyledi ama kesin demedi yani kendiside emin olamadı bide bu haftaya kadar hiç cinsiyet tahmini bile yapmadı erken olduğunu söyledi 1 hafta sonra detaylı ultrason var kız veya erkek denilip detaylı da değişen oldu mu