Gulumsaw 2 günüm var daha regl 12 de sanıyordum 14 muş 2 gün erken yapmış oldum sizce poztif mi markası nimo ilk 5 dakika da bu şekil oldu
Acccee Gulumsaw Bende geçen ay nimo yaptım böyle çıktı bir kaç gün somra awox pozitifti bende kan ver
Hatice_ozbay tugbaokcular var gibi canm benmde böyle çıkmıştı tes kan verdim hamile olduğumu öğrendim yeni
buketdeniz19 tugbaokcular var canım çok yeni ondan böyle çıkıyor adetime 4 gün kala bendede böyle çıkıyordu
buketdeniz19 tugbaokcular ver canım ben adete 4 gün kala silik çizgi ile öğrendim hemen kan verdim 13 çıktı beta şuan 8 haftalık olduk