Görümcem kızının bezını unutmuş bızde kızımda sen onu al makınaya at 🤦♀️ bende makınayı calıstırdım kapalı kapalıydı nasılda atmıs aklım almıyor makına bıttı bez ıcınde Allahımmmmm 😳😳😭😭😭 neyse Camasırlara bişey olmaz kurutmaya attım da makınanın ıcı berbat halde elımle toparladım ama cıx ıcınde kırıntılar var neyde calıstırmam gerek temızlenmesı ıcın? Durulamada falan mı