Ben ilk başlarda yumurtadan vs tiksinmiştim. 20. Haftalarda karışık beslendim hatta düzgün yemediğim zamanlarım vardı ve kilo alımım oldu. Su fazlalığımda olunca tam düzenli beslenmeye geçtim. Bebek ve anne için gerekli öğünlerle. Ve zayıfladım yani ters orantı geldi ama düzenli doğru besin alıyorsan sorun değil.