mmdli Daha reglime 5 gün var. Çok az mide bulantım oluyor, fazla bel ağrım var. Akıntım var. Göğüslerimdede hassasiyet var. Testi alta bırakıyorum. Çok silik çizgi var Böyle olan varmı? Acaba gebelik ola bilirmi?🥹 1 kez düşük yaşadım 2 ay önce 🥲
tugbaustuntas mmdli benimde kasette böyle silik çıkmıştı erken gebelik testinde baya koyuydu erken gebelik testinde de yapın isterseniz var gibi gözüküyor ayy ben test yaptıkça yapasim geliyordu 4 tane test yaptım hepsi çift çıkmıştı anılarım depreşti🥹 inşallah sizde de vardır🌸
Eslemiqooo kızlar bana da bakın lütfen eczanedwn aldıgım testlerde böyle cıkıyor ama internetten aldıgım daha silik bat 15 ocak. normal öi böyle ailik cıkması
mercanoguncbebe Bende bu şekilde öğrendim emin olamayıp erken gebelik testini yaptım onda hiç çizgi çıkmadı ama sonrasından 1 aylık gebe olduğumu öğrendim. Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah
mmdli Benim düşük yaşadığım gebeliğimdede böyle olmuştu. Reglime 2,3 gün kala test yapmıştım onda biraz fazla silik çizgi görünüyordu. Sonra gecikme olunca rengi koyulaşmıştı