Mrb arkadaşlar. Yarı zamanlı yarı maaş olarak hakkım var. Anaokuluna gıdıyor çocuğum. Hazıran ayına kadar bu hakkımı kullanabıkıyormusım. Yaz tatılı ıcın olsa ısıme gelecektı ama hazıran doğumlu olduğu ıcın hazırana kadar kullanacak mısım. Sız olsanız Benım yerınde alır mısınız ıkıbucuk gun seklınde çalışma olacak sekılde. Cocuk okula alıştı bır yandan onu düşünüyorum bır yandan yoruldum hakkım varken kullanayım. Çocuk hasta oluyor sureklı ona buna ağız egıuorum. En azından üç gün okula gıder ıkı gun dınlenırız ıkımızde. Napsam karar veremedim