kızlar bugün 37+5, son iki gündür göğüs kafesimin altı boş gibi yani bebek iyice aşağı inmiş gibi bastırınca bile belli oluyor ve pelvik kası/genital bölge de ağrı hissediyorum🥹 normal mi acaba doğum olur mu ya da ne zaman olur çok sabırsızlanıyorum🥹