Semilk05 kurtköy ersoy esra aydın şahine gidiyorum ilk kızımda da ona gitmiştim çok memnunum bi kaç kez sultanbeyli devlette orkan dönmeze gittim onu da çok sevdim ama cihazlardan ötürü gitmeyi düşünmüyorum çok eskiler bişey görünmüyor bazen ultrason vermiyorlar falan ama ersoyu öneririm bende sultanbeylideyim