Yeni doğum yaptım bebeğimi yanıma bile vermediler hem çok üşümüş hemde solunum sıkıntısı cekiomuş. Dr baktı cihazdan çıkartınca nefes alamıo gene koyuyolarmış şimdi takipte düzelmezse cihaz yetersiz olduğu için sevk edecekler dua edin nolur çıksın hemen 🤲 yanmdaki hasta bebeğini emzirmeye çalışıyo benim yanm boş