Kizlar adetim geceli bir hafta olucak ama yumurtlamayı 25 Aralık da gördüm üç gün önce kaset test yaptım bişey çıkmadi ama ara ara göğüs ucu sizlamam ve bazen de böyle adet olucakmis gibi agrilarim oluyor sonra bir bakiyorum o ağrı sızılar kayboluyo diyorum adet olmuycam.heralde bide afedersiniz bazen seffaf bazen de beyaz akıntım oluyor başka belirtim yok olsa testte cikarmiydi başına böyle gelip gebelik ogrenen var mı