yelizyilmaz25 Ben 5 haftalıkken bakılmıştı, zaten 5 gün geriden seyrediyor gelişimi. İlk ultrasonda belli belirsiz bir kese vardı. Boş gebelik mi acaba diye stres yapmıştım sonraki ultrasona kadar. Kadın doğumcu arkadaşıma keşke erken bakmasaydık stres oldum dediğimde bana en azından dış gebelik ihtimalini dışladık kesenin doğru yerde olduğunu gördük demişti. Erken gidip keseyi boş görürseniz stres yapmayın.