birdirbir1 evet bende ilk Ali cetin e gittim. Sorunlarim icin ayrintili gibi bakti. Filiz hanimin detayli yaptigini soyledi. Evet Filiz hanimda da detayli yapılmamaktadir yaziyor ve sadece riskli gebelik yaziyor. Fakat bakmayin oyle yazdigina her yerde ayni sey yaziyor zaten. Boyle yazmasina rağmen alin randevu ki ben öyle yaptim. Gunu geldiginde gittim cok guzel ilgilendi . 30 Ocak ta tekrar gidicem. Renkli vermedi. Henüz yuzunu göstermedi. Gosterseydi belki verirdi bilmiyorum. 30 ocakta nasipse gorcez bakalim. Tv gibi bir genis ekranda yan tarafinizda rahatlikla gorebiliyorsunuz butun herseyi gosteriyor. Ben yuzunu gordum. Yuzunu renkli gosterdi. Ama cok donmedigi icin 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Detayli icin geldim demenizde yeterli. Cok memnundum cok icimi rahatlatti endiselerim gitti cok tatli bir kadindi. Ve en ufak bir noktayi dahi es gecmeden titizlikle kontrol etti. 😍 aklima gelen bunlar baska sorunuz varsa seve seve cevaplarim ❤