umudumzeynep merhaba kizlar bugun perinatolojiye Filiz hanima gittim. Dedigim gibi riskli gebelik detayli bakilmiyor yazsa bile randevu alin. Genelde boyle yazarmış ama bakarlarmis. Kendisi jarika bir doktor yarim saat kadar ilgilendi benimle cok harika bir doktordu kendisi bebegimle ilgilendi en ince ayrintisina kadar bakti. Anlatti korkularimi dindirdi. O kadar iyi geldi ki bana. Gonul rahatlığıyla tavsiye ederim. Bebegimin yuz ölçülerini vs yuzunu donmedigi icin oğlum alamadi 2 hafta sonra tekrar cagirdi ona gideceğim Allahin izniyle 😍 nerdeyse boyum kadar sekilde de görüntüleri paylasti benimle usg resmini hem elimde var hemde e nabiza işleyecegini başka bir doktora gidersemde görebileceğimizi söyledi. Cok şükür hersey yolunda daha da iyi olacak bebegim inşallah dualarinizda bebegimi eksik etmezseniz cok mutlu olurum 😘 sormak istediginiz seyler varsa da cevaplarim. Basta bebegimin kafasinda sag vd solda gorunen 4 ve 6 mm parlaklik ve plasenta previa teshisim vardi yok artik yukari cikmis parlaklik icinde kaybolacak 24 25. Haftalarda inşallah bu arada 20+3 haftadayim kasilmalarim varmis magnezyum başladı. Ve idrara sıkışık gitmeyin rahat gidin kizlar detayliya