Kızlar6-7ocak yumurtlama dönemi ve çatlama zamanını en son 8 Ocak değerlendirdik 21 aralıkta regli oldum reglime8 gün var dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı belirtiler ne zaman başlar kendimi dinliyorum önce karın da gaz şişlik sol kasıkta Ağrı bel de ağrı oldu şimdi karında şişlik mevcut ara ara kramplarım oldu çok merak ediyorum sizde bu belirtiler var mıydı hamile miyim