Sudesahin_23 Kızlarrrr 7.gündeyim hafif kask ağrım var onun dışında hiç bir şey hissetmiyorum kimler Ovitrelle sonrası beklemede siz neler hissediyorsunuz konusalımmm
Ozlm_24 Sudesahin_23 15. Günündeyim yarında regl günüm ama test yok elimde günümün geçmesini bekliycem🥹🥲
bahaarkaya Sudesahin_23 benimde ovitrella 7 gün test silik çıktı 5 günlük aşılama olmuştum ve silik iğne etkısı gitmiş mi diye baktım gitmemiş hala var güzel sonuclarımız olsun inşallah
Sudesahin_23 Ozlm_24 25 yaşındayım 2 yıla yakın olucak evleneli 1.5 sene oldu ama yumurtam kendiliğimden büyümüyordu çikolata kistim var 7.5 cm
Ozlm_24 Sudesahin_23 2 senem doldu benm canm 24 yaşındayım bende pcos var malesef benimde başka sorun yok