cnrbia önlük aldım önlük hariç her yerden yemek topladım evet mama sandalyesi uzun süre kullandım o gerekli ama bir sürü bölmeli tabaklar kaşıklar vs bunlar gereksiz ek gıda altında resmen para tuzağına çekiyorlar insanları hiç heveslenmedim de öyle şeylere ek gıdaya çay kaşığıyla başladı zamanla tatlı kaşığıyla devam etti şimdi yemek kaşığıyla yiyor😂