böyle bir doktor olamaz bugün yasadigim rezaleti anlatsam sinirden aglarsiniz zira ben agladim.. bugun pol. muayanem vardi doktor raporlu dediler acile git dogumhanede nst cekecekler dediler. acile gittim dogumhaneye yönlendirdiler doğumhaneden kadin dogum katindaki nstye yönlendirdiler nstyi cektim tekrar dogumhaneye gittim ve nstmi yorumlamasi icin erdinc beyi bekledim tam 45 dk boyunca bekledim. icerde bir kadin dogum yapiyor agliyor, ikiniyor allahim psikolojim bozuldu resmen cocuk dogana kadar kadini dinledik butun hastalar. neyse doktor geldi orasi ayri komedi nstlere bakiyor neymis bunlarin sikayeti diyor hemsire anlatiyor hemsireyi dinlemiyor daha doğrusu duymuyor gözde gözlük, kulakta isitme cihazı. neyse dedi gelsinler iceri sularina bakalim nasilmis. icerdeki hasta cikti ben girdim karnimi actim bekliyorum. geldi jel sürdü cihazla bakiyor tepkileri görmeniz lazim.. allah allah diyor böyle bir sey yok diyor ben yattigim yerde stres oluyorum noldu diyorum cevap yok. hamile misin sen diyor! ben 37+5teyim evet diyorum hocam noldu diyorum sikayetin neydi diyor ya hocam diyorum doktor raporluymus falan BEYEFENDİ USG CİHAZINDA EKRAN ACMAYI UNUTMUS!!! ÖLÜR MÜSÜN ÖLDÜRÜR MÜSÜN?