gzm8181 Selamlar tatlış anneler, Detaylı ultrasona hangi haftada gittiniz ve hangi hafta daha verimli
firdevsalp gzm8181 20 haftalıkken yaptırdım ama perinatoloji doktoru 22 haftalıkken gelseydin keşke biraz daha büyürdü dedi çok şükür sıkıntısız her şeyi açıkladı ama 22 haftalık daha iyi görüntü veriyor bebekler demişti
ylnydgd gzm8181 21+2 de yaptırdım ben 21-22 en uygun haftalar demişti doktor 18-19-20 de net görünmeyen olabiliyor demişti. Sağlıkla gelsin