Aleynaseckin Ara ara ellerim ve ayaklarım mosmor oluyor yaşayan varmı acaba korkuyorum kötü bi hastalık çıkmasından 😕
Mehtapsato Aleynaseckin yasamadim ama keske oyle olunca bi dr gitsen hem neden kotu dusunuyosun belki cok kotu bisey degildir bi dr ye danis canim
Badesmom Muhtemelen büyük damarlara baskı olduğu içindir gerçi haftan küçükse hiç normal değil. Bol bol yürümelisin