Kızlar az önce doktor kontrolünden çıktım. Nst sonucunda hafif sancı görünce doktor alttan açıklığa baktı. Açılma yokmuş. Eve geldim şimdi ama hafif kahvemsi bi akıntım var. Daha öncesinde böyle bişey olmadı hiç. Nişan gelmesi mi yoksa muayene de mi zorlandım ayırt edemiyorum. Sizin doğumunuzda nişan gelince nasıl anlamıştınız. İlk gebeliğim bu arada