merrvi Kızlar 27+4 haftalık hamileyim dün kanamam olduğu için doktora gittim rahim ağzı uzunluğum haftama göre kısaymış erken doğum riski var dedi bu yüzden ciğer geliştirici iğne vurundum aranızda olan var mı
sirius8 merrvi ben olmuştum iki doz . Korkmayın faydası var benek erken doğsa bile küvezde kalma süresi kısalıyor
rabis-0201 merrvi bende 32. haftada erken doğum riskinden vurulmuştum. bebeğinizin küveze irmesini önler, faydalı bir şey. ama bende bebek hareketinde azalma yapmıştı
merrvi merrvi dilaradoyan cm olarak söylemedi ama 35-36 haftalarda olması gereken bi kısalık varmış öyledi