Kızlar geçen ay kimyasal gebeliğim vardı . Bu ay telrar hamile kaldım. Geçen hafta çarşamba beta 115 di. cumartesi kahverengi akıntı pazar sabah hafif kanama vardı . Dün hastaneye gittim beta 1038 çıktı yarın bi daha gel dedi bugün kan testi almadı alttan baktı kese gözükmedi. Dün kü doktor farklıydı kan testi ver dedi bugün için . Ama dünkü doktor yokmuş başka doktora girdim kan testi almadı alttan baktı kese gözükmedi yarın gel dedi .
Bi sıkıntı var mıdır içim içimi yiyor kimyasal veya dış gebelik diye korkuyorum