yasemincel65 benim de Mart ilk haftası gibi görünüyor, ben yine kalın havlu çorap ve hırka da alacağım. Evet hastane sıcak ama ben üşüyebilirim doğudayız burası soğuk olacaktır muhakkak. Bence siz de yine dediğiniz gibi kalın bişeyler de alın çünkü bu pijama takımı ince üşütür bizi. Az da kaldı sağlıcakla kucağımıza alalımmmm 🙏