sakarbirhanim Türkçe Okunuşu:
“Bismillâhillezî lâ yedurru ma’asmihî şey’ün fi’l-ardi velâ fi’s-semâi ve hüve’s-semî’u’l-‘alîm.”
Anlamı:
“Adı anıldığı zaman gerek yerde gerekse gökte hiçbir şeyin zarar veremeyeceği Allah’ın adıyla! O, hakkıyla işiten ve hakkıyla bilendir.”
Sabah akşam 3 defa okunması gerekiyormuş, ben de burada öğrenip kaydetmiştim. Şifa olsun.