Arkadaşlar merhaba 33+1 deyim herşey yerinde dedi doktor ama karın çevresi küçük 31 hafta olarak gözüküyor canımızı sıkmayalım ama yakın takipte kalalım dedi bu durumu yaşayan var mı bende panik birisiyim taktım kafama😞 haftaya tekrar gidicem kontrole ne önerirsiniz ne yapmalıyım yapacak bişey var mı acaba