3 aydır çocuk istiyoruz. Kimine göre kısa bi süre ama 36 yaşındayım. Zaten olmama ihtimali yüksek yaşlardayım. 3 aydır gecikiyor adetim. 2.ay kimyasal gebelik oldu. Bu ay ilaç kullandım. Yine gecikti ama test bile yapamıyorum korkudan. Benim gibi olanlar var mı? Sizler neler yaşıyorsunuz?