happy44 Geç döllenme yaşayanlar sürecinizden bahseder misiniz? Gebeliğinizi ne zaman öğrendiniz ve tartışınız nasıldı gebeniz nasıl geçti
mels33 happy44 bendede geç döllenme var 13 haftalık gebeyim 8 . Haftada kalp atışı duyuldu ilk başlarda mide bulantısı kusma oluyordu iştahsızlık şimdi yok çok şükür iyi geçiyor gebeliğim
myangelson happy44 sat ile hamileliğim arasında 8 hafta fark vardı. 4000 değer ile öğrendim 2 gün sonra doktora gittim 4 haftalık vajinalde küçücük bir kese gördü. Adet tarihini duzenledi. Normal devam etti
reyyannihle happy44 bende de geç döllenme oldu adetim 2 gün gecikince idrar testi yaptım çıkmadı erken gebelik testi yaptı çok silik çıktı daha sonra gecikmenin 3. Günü kan verdim beta 97 çıktı Kalp atışını da 8. Haftada duydum çok şükür şu an 10. Haftadayım
sukranserinkaya Benim de geç döllenme şu an 7. Haftadayım ilk 4. Hafta öğrendim kalp atışı için bekliyorum. Geçen hafta gittiğimde duyamamıştım. Normal de 9 haftalık olması lazım. 2 hafta geriden geliyor
mels33 happy44 amin inşAllah sizde öyle 🥰ilk değerim 16 dı yeniymiş ozaman daha sonradan git gide 9700 felan olmustu kesede gördük 5 haftalıkken çok şükür sağlık açıdan güzel geçti ilk haftalar adet ağrısı gibi oluyordu geçiyor oda kusma ve iştahsızlık daha kötü bi süreçti
Sesi-12 Ya ben adet yarihime 3 kala yumurtladım değerlendirdim henüz daha regli olmadım son adet tarihim 5 Aralık geç döllenmemi oluyor şimdi
happy44 mels33 adetlerin düzenli mi canım kaç günde bir adet oluyorsun bir de adet gecikmesinden sonra mıydı ilk kan vermen
myangelson happy44 8 hafta. 2 ay yani. Adetle hesaplayinca 12 haftalık çıkıyordu ultrasonda 4 hafta çıktı. Pcos var geç yumurtlama oluyor
bozkurt38 Bende geç döllenme ile hamileyim normalde 14 hafta olmasi gerekiyor ama şuan 12 hafta olarak ilerliyoruz 5. Haftadan beri bulantı kusma yasiyorum
happy44 bozkurt38 Allah sağlıkla kavuştursun sizi adetleriniz düzenli mi ilk detayı ne zaman vermiştiniz ve kaç gelmişti değeriniz
mels33 happy44 bi düzenli oluyordu bi düzensiz ayda 1 kere oluyordum 2 hafta adet gecikmem oldu direk kan verdim pozitif çıktı seninde böyleyse kan ver hemen
bozkurt38 happy44 maşallah düzenli diyebilirim yani en fazla iki gün gecikir oda her ay değil arada olurdu