Vollx Billurubin + Eritrosit + Mikro Albümin + Protein + çıktı 13+3 haftalık hamileyim çok sıkıntılı bir durumdamıyım?
edaece21 Vollx benimde böyle dr normal dedi 1 ay sonra tekrar tahlil yaptırdıgımda bişy yoktu vucut susuz kalıncada böyle oluyormuş
Busranur_mnts Vollx ben de kendimize baktım bende negatif yazıyormuş idrarda protein çıkması iyi bişey değil diye biliyorum çok gecikmeden doktora görünün o daha iyi yönlendirir