Merrriiii yaaa 😞aslında umutluydum sizden ne diyelim geçmiş olsun sağlık olsun canınız sağolsun.kalan embriyolarınız varmı bendede haşimato cıktı kesin sebep o diyemeyiz ama onu düzenle öyle ikinci transfer dedi benim tsh değerim dalgalı cıkmıs yıllar içinde 1-2-3-4 şeklinde normal aralıkta ckınca önemsenmemiş sanırım son testte 2.89 cıktı aslında normal değer diye geciyor ama anti tpo anti tg bakıldı 600 700 cıktı onlar cok yüksek haşimato tiroidi varmıs maalesef sizde hormonlarınıza gecmiş testlerinize bakın bi doktorların gözünden kacıyor değer normsl deyip geciyolar ama alt sınır üst sınıra yakın olması dikkat edilmeliymiş